Tunelem w 10 minut z Danii do Szwecji
W 2000 roku zostało oddane do użytku drogowo-kolejowe połączenie Kopenhagi/Dania z Malmö/Szwecja. Jest ono zaliczane do największych przedsięwzięć inwestycyjnych ostatniej dekady XX wieku. Pryedsięwzięcie to jest kombinacją tunelu, mostów oraz sztucznej wyspy.
Największym technicznym wyzwaniem dla fachowców okazała się być budowa tunelu. Przy okazji budowy tego obiektu po raz pierwszy zastosowano metodę zatapianych segmentów. Dwadzieścia elementów, każdy o długości 176m., zatapiane były jeden po drugim. Największej staranności wymaga tu przerabianie betonu: w czasie 40h. trzeba było przerobić dla każdego elementu w jednym toku pracy 2.700 m³ betonu. Żeby otrzymać beton z jak najmniejszą ilością rys w Duńskim klimacie, prace te trzeba było przeprowadzać w wielkich halach w temperaturze 20 °C. W celu uszczelnienia i zespolenia tych zarysowań, które mimo wszystko powstały, użyto wypróbowanych produktów: żywic spienialnych WEBAC oraz WEBAC 1405.
Prace zostały ukończone terminowo, a tunel Drogdentunnelen o długości 3 510 m ( został oficjalnie 1 lipca 2000r. oddany do użytku.